ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Потребителски аватар
WaLkZ
VIP Потребител
Мнения: 11
Регистриран на: 26 юни 2016 19:09
    Windows 7 Chrome

ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Мнение #1 от WaLkZ » 26 юни 2016 19:14

Изображение


Какво е ReHLDS ?

ReHLDS е резултат от обратен инженеринг (декомпилиране) на оригиналния HLDS (build 6152/6153), използвайки DWARF информацията за отстраняване на грешки вградена в Linux версията на HLDS, engine_i486.so.
В процеса на декомпилиране са установени и оправени много недостатъци и потенциални бъгове.

Мотивация:
Главната мотивация - Valve нищо не прави и няма възможност нормално да се оправят бъгове.

Цели:
  • Предоставяне на по-стабилен HLDS с разширени API-та за модове и плъгини.
  • Оптимизация на производителността в бъдеще.
Текущ статус:
Двигателя е стабилен.

Как се използва ?
ReHLDS е напълно съвместим с оригиналния HLDS. Всичко, което трябва да направите е да изтеглите бинарния файл и да замените оригиналния swds.dll / engine_i486.so. Използвайте последен билд на HLDS 6153 изтеглен през steamcmd. Компилираните файлове на двигателя може да намерите Трябва да си регистриран, за да виждаш линковете. (изберете .zip файла по дата, който последно е качен).

В архива, в папка bin има две папки 'win32' и 'linux32'
Внимание!
ReHLDS не е бинарно съвместим с оригиналния HLDS, защото е компилиран с друг компилатор. Това означава, че метамод плъгини, които анализират бинарния код (Orpheu, Okapi) вероятно няма да работят с ReHLDS.

Flower



You must be a registered member and logged in to view the replies in this topic.


Регистрация Влез
 

Върни се в “ReHLDS, ReGameDLL и допълнения към тях”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост